BAYKAL'IN İSTİFASI TWITTER'I KARIŞTIRDI 


 Twitter'da Deniz Baykal'ın istifası için kim ne dedi?

CÜNEYT ÖZDEMİR @aktaserdogan Başbakan bence aklından geçenleri tam olarak söyleyemeyeceği için susacaktır.Kaset meselesi yine de AKP'nin seçim malzemesidir


Yarın Manşetler ve köşeler Baykal'ın tavrını övmeye başlayacak. Kısa dönem CHP'de bir emanetçi olabilir... AK Parti cephesi şimdilik susar..

Yeni mağdurumuz hayırlı olsun; Deniz Baykal şu andan itibaren yükselmeye başlamıştır, kurultayda zirve olur, seçimde oylar kesin yükselir


Baykal'ın bu manevrası aslında Gülen cemaatine bir çiçek ve aynı zamanda iktidar partisine karşı bir seçim hamlesidir. Hesapta seçim var...

Baykal aslında şunu dedi ; Başıma gelenleri kınarken Fethullah Gülen samimi Başbakan samimiyetsiz...

Bu film bitmez... Baykal gitti mi emin misiniz? İstifa etti ama kurultayda geri gelir mi?


NTV'DE CANLI YAYINDA GÜRSEL TEKİN AĞLIYOR...

DENİZ BAYKAL İSTİFA ETTİ

ERDOĞAN AKTAŞ

@cuneytozdemir Bu iddalar karşısında Başbakan susar mı? İnanılmaz iddiada bulundu Baykal. Muhakkak cevap gelir.

Bence D. Baykal artık genel başkanlığa aday falan olmaz. Olursa artık tamamen biter!

Peki bu görüntüler nedeniyle genel başkanlıktan istifa eden Baykal, milletvekilliğinden de istifa etmeli miydi?

AHMET HAKAN

hepimiz deniz baykal'ız...   

inadına baykal...

baykal istifa etti... en fazla yandaş medya üzgün...

MEHMET ALİ ILICAK

Yalan dünya herşey bomboş.Evet günü bu şekilde özetlersek herhalde uygun düşer.Değilmi Ahmedim,Orayım?2 günde nerden nereye?

Bir gün gibi sanki geçti seneler Ümidim kayboldu perişanım ben Alın yazımmış hayat yolunda Ümitsiz sevginin kurbanıyım ben

Bir garip yolcuyum hayat yolunda Yolunu kaybetmiş perişanım ben Mecnun misali gurbet ellerde Ümitsiz sevginin kurbanıyım ben

Gidenin ardından zil çalmak bize yakışmaz.Baykal kurultayda yeniden aday olmayacaksa,dogruyu yapmıştır.Konu kapanmıştır.Yolu açık olsun.

Haftasonu bana çatan dostlardan özür beklemek yanlıs mı olur.Bir 40 yıllık çınar devrildi.Bakalım kurultayda yeniden dikilir mi?

YEKTA KOPAN

Hangi çerçeveden bakılırsa bakılsın önemli haberdir. Şimdi tabloya yoğunlaşma zamanı.

RAHŞAN GÜLŞAN

Kuaforden bildiriyorum, kadinlar istifayi alkislarla karsiladi! Guzel konusmaydi, teslim olmadi...

Amazon'dan hemen teslim: Sex, lies and videotape..

Ahh bir de esinden ozur dileseydi..

BİRİCİK SUDEN

Turkiyede istifa eden mutlaka istifade eder uzulmeyin



kaynak: Akşam    




Leave a Reply.